پیام های تبریک و تسلیت دستگاه های دولتی و نهادهای انقلابی شهرستان شوش
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
نویسنده : عباس کرم الهی
جمعه 12 بهمن 1397

از صبح امروز ببرخی از دستگاه های دولتی و نهادهای انقلابی با ارسال پیام های تبریک ایام الله دهه ی مبارک فجر و تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه ی زهرا(س) به صورت جداگانه به شوش نیوز خواستار انتشار شدند و ما هم این پیام ها را در یک خبر به شرح زیر پوشش دادیم .

پیام فرماندار شهرستان شوش به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب

بسم الله الرحمن الرحیم

*جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا*

انقلاب اسلامی ایران طلیعه رهایی انسانیت از استبـداد ستم شاهی به رهبـری امـام خمینی (ره) است که اندیشه ای جـز عـزت اسلام و انسانیت در سر نداشت و امام امت با رهبـری حکیمانه خود آنـرا به فرجام رساند و برای حفظ آن با تمام وجود تلاش کرد.

فجـر انقلاب اسلامی فرصتی برای بازنگـری در ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی است تا در یابیم که با دستاورد حاصل از خـون هـزاران شهید چه کرده‌ایم و بار دیگـر پیمان ببنـدیم تا در راه تحقق اهداف والای رهبـر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبـری (دام ظله) با حفظ وحـدت، از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

اینجانب فرا رسيدن ۱۲ بهمن سالـروز ورود تاریخی بزرگ مرد تاريخ و بنیانگذار کبیر و فقید انقلاب عظیم اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به ميهن اسلامي، ضمن گرامیداشت ياد و خاطره شهـدا و امام شهدا، و طول عمـر با عـزت برای مقام عظمـای ولایت ، ايام مبـارک و فرخنده دهه فجر را به مردم ايران اسلامي بويژه مردم دلاور و همیشه در صحنه شهرستان شوش تبریک عرض می نمایم و از پيشگاه حضـرت احديت سعادتمندي و توفيقات روزافزون را برای اين ملت شريف و غيور خواستارم.

عدنان غزی

فرماندار شهرستان شوش

پیام تبریک سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوش به مناسبت دهه ی مبارک فجر

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و  چهلمین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، علی الهایی ، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوش طی پیامی این ایام خجسته را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، آحاد ملت ایران، خانواده های شاهد و ایثارگر تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالْفَجْرِ... وَلَیَالٍ عَشْرٍ...

انقلاب ما انفجار نور بود. حضرت امام خمینی (ره)

سوگند هميشه برپا و بر جاي ازلي خداوند است كه نویدبخش پگاه روشن پيروزي در افق آينده روشن و پراميد همه ملت‌هاست. دهـه فجــر كليد گشاینده‌ی درهاي پيروزي به روي اين ملت عظيم بود كـه « استقلال» و « آزادي » و « جمهوري اسلامي» را به ارمغان آورد. اين روزها، روزهايي ماندگار و فراموش ناشدني در تاريخ ملت بزرگ ماست، روزهاي پيروزي انقلاب اسلامي است.

دهه فجر انقلاب اسلامي فرصتي براي بازنگري در ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلابي است، تا دريابيم كه با دستاورد حاصل از خون هزاران شهيد چه كرده‌ايم و بار ديگر در راه تحقق اهداف والاي رهبر كبير انقلاب حضرت امام خميني (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری پيمان ببنديم.

دهه مبارک فجر، یادآور بصیرت و بشارت ملتی منسجم، خداجوی و ولایت مدار است که توانست تحت هدایت رهبری دوراندیش و شجاع و با بهره‌گیری از تعالیم عالیه دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند و موجب احیای دین و معارف الهی در سرزمین کهن ایران شود .

نباید تردید داشت که پیروزی انقلاب اسلامی ایران،‌ تحقق وعده تخلف‌ناپذیر الهی است و ورود باشکوه امام راحل به خاک کشور را باید ترجمان "جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا" دانست.

ملت بزرگ ایران بعد از سال‌ها مبارزه و استکبارستیزی، با خون خود شجره طیبه انقلاب را آبیاری نمودند و پایه‌های رژیم طاغوتی را در دهه فجر فروریختند.

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در حالی وارد چهل و یکمین سال عمر پر برکت خود می‌شود که انوار الهام‌بخش آن سراسر منطقه، جهان اسلام و فراتر از آن را در بر گرفته و موجب بیداری ملت‌ها در کشورهای مختلف شده است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و آرزوی علو درجات روح پر فتوح بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، سالروز ورود باشکوه حضرت امام خمینی(ره) به کشور و پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، انقلاب عزیزمان به حکومت جهانی حضرت قائم آل محمد(عج) متصل گردد. ان‌شاءالله.

پیام تبریک دهه مبارکه فجر ، توسط فرماندهی گردان رزمی شهید احمد حیاری شهرستان شوش لشکر عملیاتی۷ ولی عصر (عج):

فرا رسیدن چهلمین سال انقلاب اسلامی ایران را به همه ملت شریف ، ولایت مدار و شهید پرور ایران اسلامی بخصوص همشهریان عزیز تبریک عرض نموده و امیدوارم این ملت ، با عزت تر از همیشه و سربلندتر از گذشته به مسیر خود که آزادی از استکبار و وابستگی هست را بپیماید .

انقلابی که توسط معمار  انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) آغاز و از جهالت غربی و وابستگی غربی و همچنین بی عزتی رها نمود تا اینک با هدایت خلف صالحش امام خامنه ای ( مدظله العالی ) رشد و شکوفاهیش را ادامه دهد و در تمام زمینه های دنیا با قدرت و پویایی رشد نماید و در تمام عرصه های بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشد.

ستواندوم پاسدار حمیدتوحیدیان در ادامه به دشمنان اشاره ای نمود که :

دشمنان همیشه بیدار و فتنه گر در حال برنامه ریزی و طرح ریزی جهت از بین بردن و کمرنگ کردن این رشد و بالندگی هستن که ملت شریف ایران در این‌چهل سال تمام نقشه هایشان را نابود نمودند و این نابودی تا از بین رفتنشان و محو شدن از صحنه تاریخ وجود دارد و ادامه خواهد داشت و انشاالله خاری در چشم دشمنان و قوت قلبی برا دوستان خواهد بود.

لذا جهت ادامه ی رشد این درخت تنومند و آبیاری شده که با خون پاک هزاران شهید بوده است ، بر خود واجب دانسته از همه گروه های سیاسی ، فرهنگی ، تشکل ها ، احزاب و نهادها و همه عزیزان دعوت نمایم تا در این عظمت ملی شرکت نمایند و بازهم با همدلی و قدرت و با مشتهایمان به دهان استکبار ضربه های فراموش نشدنی بزنیم و حادثه های بزرگ تاریخ را که ما خالق آنها بودیم را آفرین باشیم .

روابط عمومی گردان شهید احمد حیاری شهرستان شوش لشکر عملیاتی ۷ ولی عصر (عج)

پیام رئیس اداره ی آب و فاضلاب روستایی شهرستان شوش

دیگر آن خنده ی زیبا به لب مولا نیست /  همه هستند ولی هیچکس زهرا نیست / قطره ی اشک علی تا به ته چاه  رسید / چاه فهمید که کسی همچو علی تنها نیست .

فرار رسیدن ایام شهادت  حضرت فاطمه ی زهرا ، ام ابیها(س) را تسلیت عرض نموده و 12 بهمن  روز تاریخی ورود حضرت امام خمینی(ره) و آغاز  دهه ی فجر در طلیعه ی چهلمین سال « عزت ، آزادی ، توسعه و پیشرفت » را به فجرآفرینان و مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ی شهرستان شوش تبریک و تهنیت  می گویم .

محمد رازقی

رئیس اداره ی آب و فاضلاب روستایی شهرستان شوش



:: برچسب‌ها: "پیام های تبریک و تسلیت"به مناسبت دهه ی مبارک فجر "وشهادت حضرت فاطمه(س)" ,
:: بازدید از این مطلب : 995
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.